All min längtan vill jag ge

känner för att skriv av mig bara....

mycket som har vart upp och ner den senaste tiden, är nog lite förvirrad som läget är nu.
vad vill jag ? vem är jag? var ska jag typ nå i den stilen

har iaf spenderat helgen hos pappa i stockholm, har vart skönt och LUGNT!
vi gick på bio igår, "Män som hatar kvinnor" bästa svenska film jag sett, se den!
vi käkade grekiskt igår också, mmm det var gott gott.

mina vänner där hemma har festat och haft sig, får väl lite mer uppdatering när jag kommer hem.
tåget går vi 13 så vi ska väl bege oss snart , pappsen är snäll och skjutsar in mig så jag slipper bussar och tunnelbanor,
inte riktigt min grej de där.


ne nu får de vara nog hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0