Klockren Midsommarhelg!

Midsommarafton blev hur lyckad som helst, musik, vänner, kubb, alkohol, allsång, god mat så det kunde inte bli bättre :)
Gick hem runt 4 på morgonen och kände att sömn var oerhört viktigt om lördagen skulle orkas med..
Blev förfest i kungsör med Irene, evalena, ida och nån jobbarkompis till irene :) riktigt nice..
Dom ville dra till qvarn tidigare än oss så vi gick på förfest nummer 2 innan till linus och co :)
Millo var snäll och skjutsade oss och väl på plats kunde det inte bli bättre drag, skönt liveband, mer dans och mer alkohol, efterfest på terassen som tunnade ut för min del vid halv 4,, sov till 1 idag men tror det var välbehövligt om jobbet ska orkas med i veckan..
Kan bara säga att jag har haft en av dom bästa helgerna på länge :) tack alla som gjort den med mig!

Och ikväll är det äntligen dags för att se Sex and The City the movie med tjejerna..
Jag, Ida, Petra och Rebecca åker till västerås för att ta ett sista farväl av den bästa serien genom tiderna..
Saknar våran Ellan speciellt idag, du ska vara här nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0