No more drama

Ojojoj, vart ska jag börja nu efter 2 veckors uppehåll härifrån om inte mer..
drar en helresume om göteorg i ett annat inlägg för det blir för mycket att skriva i den här värmen..
Sitter på jobbet nu och gör absolut ingenting, vi väntar in den sista timmen sen är det äntligen helg..
Varje dag den här veckan har det vart en plåga att gå till jobbet när det inte vart ett moln på himlen och alla vänner är ute och solar och badar hela dagarna, men hey jag är glad för eran skull ;)
och det blir ju lite pengar istället och det behövs alltid..
Ikväll ska vi iaf dricka vin hemma hos petra alla tjejer sen dra oss vidare på pataj uppe hos Hampe och grabbarna sen får vi se vart vi hamnar :)

nu ska jag kila vidare..trevlig helg

PUSS


Kommentarer
Postat av: Evve

miss you!

2008-07-26 @ 10:44:24
Postat av: Mikaela

Ja, pengar behövs verkligen med tanke på att det snart är dags för dig att röra ditt söta lilla arsle över landsgränsen och hälsa på din wannabenorska, nyförlovade kusin längst ut på norska västkusten. Jag saknar dig kusinvitamin! Otroligt mycket, det är ta mig fan på tiden att vi ses snart.



Love you long time. <3

2008-08-02 @ 13:55:21
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Yes, förlovade we are. :>

Låter mycket bra, för jag saknar dig!!



<3

2008-08-03 @ 23:42:18
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0