Long time no see

Ja det kan man väl kalla det, har helt enkelt inte kännt för att skriva något på senaste..
Sen sist har det hunnits med två-dagars party i helgen, på terassen och i min stuga :)
Jobbat som vanligt sen räkfrossa på hantis i onsdags :)
Åker till pappa idag och det ska bli SÅ skönt att komma bort, jag Ida och Evve drar iväg så det blir nice.
Blir ett besök på Gröna Lund imorgon också, fuuun! sen ska vi bara slappa, dricka vin och bara ta det lugnt.
Kan inte bli en bättre start på mina två veckors semester som börjar om cirka 2 timmar :)
Sen kommer våran bästa ellan hem på måndag och vecka 29 sticker jag och beccis på semester i sverige ;)


uppdaterar i helgen om våra bravader..


PUSS på er folket...




jag har en ;) pilutta diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0