Klockren sthlmtripp men....

Hur var det nu då, Jag , Ida och Evve kom till sthlm vid niotiden i fredags, vi drog direkt hem för massa fix och på med partyblåsorna för att festa hela natten lång på cafe opera, sturekompaniet, you name it.
blev fulla av spåååååååååååååååååååååår och kunde inte få nog av snuskigt rika snubbar som bjöd oss på drinkar innan vi avsluta kvällen in på småtimmarna.. på lördagen gjorde vi stan, vi handlade så mycket att vi knappt hade råd att åka hem på söndagen, då kläderna och sminket vi fick med oss hem var allt från lancome till snyggaste diorblåsan..


eller vänta nu så vare ju inte riktigt, råkade av någon anledning hamna på samma spår av skrivande som en del köpingsbor verka tro att dom lever upp till...

Nu till det som verkligen hände.. Vi klev av tåget, pappa hämtade oss i stan och vi tog oss ut till hans mysiga lilla hus ute på värmdö, vi käkade fett (donken) på vägen dit sen väl framme slog vi oss ner med ljus, filtar och vin och satt och prata massa skit tills klockan blev läggdags. På lördagen tog vi bussen in till stan för att ta oss ut till grönan. Vi blev barn på nytt och åkte alla möjliga roliga karuseller, pappa blev lika gammal som vi och det är det jag gillar med honom..
vid 22tiden var det bara att kliva på bussen för att åka hem igen på grund av att sista bussen till vichan går då..
Vi avslutade kvällen med varma mackor och filmen En officer och gentleman!
På söndagen blev det frukost ut över det vanliga, bästa pappa hade gjort iordning grillat..
På eftermiddagen gick tåget hem..

tack tjejer, vi gjorde huvudstaden ;) mohaha


och nu till det stora men:ET.. jag tappade min mobil på tåget, men lika glad är jag för det men gladast är nog tjyyyven..
har ingen mobil nu men inom kort kan ni nå mig på samma nummer som förut!

Kommentarer
Postat av: Therese Holm

Haha, klockrent Sarah!! Dem tror sig verkligen leva i någon sorts drömvärld! Dags att vakna till liv eller någe :)

2008-07-08 @ 18:31:55
URL: http://thereseeholm.blogg.se/
Postat av: Ariam

vilka syftar du på Theres Holm och lika så sarah?... eller är ni för fega för att peka ut någon. ;)

2008-07-08 @ 20:59:41
Postat av: Frida

Antar att du syftar på oss haha, men råkar inte leva i nån drömvärld, är tyvärr verkligheten.. Fast då vill vi nog ta bort en hel del saker och lägga till en hel del..

2008-07-08 @ 22:47:23
Postat av: Svar till ariam och frida

Ni behöver verkligen inte ta åt er, faktiskt. Jag har inget emot att ni hänger i sthlm, det här inlägget är inte riktat mot er på något sätt.

2008-07-08 @ 23:25:16
Postat av: Ida

Men då är ju frågan varför ni känner er träffade ;)

2008-07-08 @ 23:45:06
Postat av: Evve

sarah, fortsätt så här så blir du snart känd. irritera folk verkar ju vara the new thing :P

2008-07-09 @ 11:38:07
Postat av: Evve

sarah, fortsätt så här så blir du snart känd. irritera folk verkar ju vara the new thing :P

2008-07-09 @ 11:38:22
Postat av: Therese Holm

Men oh my! (Postat av: Frida

Antar att du syftar på oss haha).. Hm, varför skulle jag syfta på er över huvud taget? För det första är ni mina vänner sen långt tillbaka, speciellt du Ariam och för det andra så vet knappt vad ni gör nuförtiden. Man ser er ju aldrig längre, where are you girls :)?

2008-07-09 @ 13:15:53
Postat av: T

Btw, Sarah.. Var fel av mig att kommentera över huvudtaget, för jag vet ju inte alls vilka du syftade på! :P

2008-07-09 @ 13:18:59
URL: http://thereseeholm.blogg.se/
Postat av: Sanna

vilka ni nu menar så börjar det lukta lite avundsjuka från er tjejer! ha det bra! hahah

2008-07-09 @ 14:39:00
Postat av: -

Först klankar ni ner på en viss persons bröst, när ni pratat om att ni vill göra egna.. och nu sthlm.. är det inte enbart avundsjuka som växer som ni inte kan erkänna för er själva

2008-07-09 @ 14:46:20
Postat av: Frida S

hur orkar du vara så avundsjuk?

2008-07-09 @ 16:35:19
Postat av: Ida

men orka.. haha

2008-07-09 @ 17:12:22
Postat av: SARAH

KAN FOLK INSE ATT DET INTE HANDLAR OM AVUNDSJUKA?

OM JAG VILLE SKULLE JAG KUNNA LETA UPP FÖRSTA RIKA PERSON I STHLM OCH GÖRA PRECIS SAMMA SAK SJÄLV.

DET HÄR INLÄGGET HANDLAR INTE OM DET!!!! INSE!

JAG SKRIVER MINA EGNA TANKAR I MIN EGNA BLOGG. GET OVER IT!

2008-07-09 @ 17:20:40
Postat av: Frida S

svar:

ja och då är det precis lika fritt fram för vem som helst att skriva kommentar i din blogg också, annars kan du lika gärna ta bort din kommentar funktion. om man snackar skit om allt som man själv inte får/har/gör och så vidare så tyder det på grymt dåligt självförtroende och avunsjuka med stort A. Jag tycker bara att det är dags att växa upp, vi är 20 år nu inte 15!

2008-07-09 @ 17:24:43
Postat av: Frida S

absolut kan vi ta upp inlägget som handlade om er, hur ni snackat skit om att jag skulle operera brösten. anledningen till att jag skrev inlägget var inte bara för att jag var arg för att ni snackat skit om min operation utan snarare att jag blev ledsen över att ni ens orkat yttra er när både du och Evve visste VARFÖR jag gjorde det (berättade klart och tydligt för dig, Evve och Mia i Cypern why) även fast vi inte är vänner längre så skulle jag fan visa mer respekt än vad ni gjorde, oavsett. och anledningen till att jag inte tog upp det med er är för att det inte skulle spela någon roll. jag pratade med Evve som då stod mig närmast och jag fick höra hennes verision. min så kallade "säkra" källa vet ni redan vem det är och mig gör det inget. tragiskt nog litar jag mer på henne (som jag knappt känner) än er tre tillsammans. vad säger det dig? och vad kan det bero på? hur som helst så är det inte bara min säkra källa som bekräftat detta utan flera i din umgängeskrets (inte allra närmaste vänner). så skillnaden på dig och mig är att jag aldrig skulle hänga ut dig i min blogg bara sådär. så mitt inlägg hade sina anledningar. inte detta om sthlm dock!

2008-07-09 @ 18:44:27
Postat av: Ida

Jaa skriv vem du är så kanske de blir kvar nästa gång.

2008-07-09 @ 19:35:46
Postat av: Frida S

jo tack jag har också lagt det bakom mig, trust me! anledningen till att jag stör mig på de du skrev beror inte på att jag känner mig träffad. har aldrig hängt med nå rika grabbar som bjudit på allt så skippa snacket. anledningen till att jag skriver är för att jag tycker att du är patetisk. thats why! om du inte kan ta att folk kommenterar så tycker jag att du ska lägga ner din blogg. punkt!

2008-07-09 @ 22:23:14
Postat av: -

Det roliga är att folk inte inser ironin i inlägget.

2008-07-10 @ 10:37:22
Postat av: Frida S

det är fett bra att du tycker att min blogg är patetisk, you made my day! jag tycker inte din blogg är patetisk utan DU! punkt!

2008-07-10 @ 14:03:46
Postat av: Frida S

det jag tycker är så sjukt ointressant orkar jag inte läsa noggrant om du förstår.

2008-07-10 @ 14:20:19
Postat av: Anonym

jag skrev en kommetar "hur orkar du vara så avundsjuk?" sen är det du som fortsätter att diskutera och jag svarar bara tillbaka. men justja, man får ju tydligen inte skriva kommentarer i din blogg! jisus jisus jisus. nej nu orkar jag inte tjaffsa mer. see ya!

2008-07-10 @ 14:31:23
Postat av: Frida S

glömde skriva namn!

2008-07-10 @ 14:31:43
Postat av: Terrable

How do you know when enought is enought?

2008-07-19 @ 01:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0