Göteborgsbilder


Vi tog ett glas vin första kvällen på bryggeriet


Frukost på något Cafe


Fläskfilé, oxfilé och potatisgratäng, mums


Vi var på Universeum, söta små grodor


Rebecca i ett stort ormgap, lillkillen blev lite impad tror ja ;)


Vi blev lite barnsliga bland alla ungar men vi hade ju iaf kul ;)


Beccis med såklart ;)


Vårat hotellrum när det mådde som värst, till och med två ordningsamma
tjejer som oss kunde ordna till en riktig röra!


Innan utgång


Min snygging


Vi fick förfesta lite i bilen eftersom musiken låg på minus inne på hotellrummet


Love you hun!


Helan&Halvan (jag var tvungen)


Sexy!


Efter våran lilla bil-förfest så åt vi på Hard Rock Cafe, riktigt muuuums


Förfest innan krogen hos några vi träffa där nere :)


Sweetest girl


Mötte såklart på köpingsbor våran sista dag, trodde vi skulle slippa de ;)
Nee nu var ja dum, alltid roligt.. Jag och Johan på 7eleven efter kvällens untgång.


Avslutar med min beccis. Tack för en underbar vecka.
Tror inte det kunde blivit bättre..
Jag håller nog alla galna historier för mig själv men hey, en bild säger mer än tusen ord..

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Evve

tack babe för kommentaren ;) är du medveten om att du länkade ditt namn till idas gamla blogg, hehe :P dags att upptadera lite här va? :) puss gumms

2008-09-03 @ 17:19:14
URL: http://metrobloggen.se/evve
Postat av: Mikaela

Lite torr uppdatering här?

2008-09-15 @ 11:27:48
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0